Saturday 21 July 2012

assalamualaikum ? :)

apa khabar korang semua ? harap sihat hendaknya di bulan puasa ini . pejam celik pejam celik dah bulan Ramadhan . pejam celik pejam celik dah trial PMR . pejam celik lagi dah bulan Syawal . pejam celik dah PMR . ohh gosh ! aku belum ready lagi nk PMR !!!

fuhh... minggu lepas ada ujian penilaian 2 . aku dah dapat result BI . aku dpt B . alhamdulillah... yang paling aku berdebar result sej and math.. jantung aku berdegup kencang sehingga sekarang -,- fuhh~ berpeluh satu badan.. hurmm...

di bulan ini, aku berharap dapat menuntut ilmu dengan sebanyak yang mungkin.. dan dapat beribadah sepenuhnya kepada-Nya.. korang okey first puasa ? penat ? aduyai ! ke ada yang tidur je hari ini ? ish ish ... tak baik.. bangun ! bangun ! okey.. aku takde kerja kacau orang -,- 

bukannya apa, cuma bosan, tu yang aku post benda yang boring.. oke lah nak share nie.. korang tahu kan SMK Nusa Damai yang dekat Pasir Gudang tuh ? ala sekolah hebat tu.. hari tu aku pergi kem nadwah islamiah dekat Ulu Tiram, gabung dengan sekolah RK yang lain . kitorang ada kene buat presentation tentang keistimewaan sekolah masing-masing... SMK Nusa Damai yang mula dulu.. banyak giler keistimewaan sekolah diorang boleh walaupun baru berapa tahun sekolah itu dibuka ? macam-macam keistimewaan sampai tak boleh nak cakap semua ! salah satu keistimewaan sekolah diorang, ada team main angklung sampai masuk tv3 ! aku tabik giler dengan sekolah nie ! :)

yang nie kot . kalau nak tengok klik sahaja di sini . terlanjur aku dah tengok kat youtube pasal agklung, tengok la sekali performance angklung yang lain... best jugak tengok diorang main ! hurmmmm... tengah berangan main angklung kejap . hehehehe~

itu je yang aku dapat post kali ini... maaf jika anda rasa blog saya ini bosan...

selamat menyambut bulan Ramadhan dan selamat berbuka puasa semua :) assalamualaikum . 

Terima kasih kerana sudi baca post ini :)

No comments: