Tuesday 24 January 2012

2012

assalamualaikum :)

dah lama aku tak tulis blog . sebab apa ? kalau aku pergi kat computer je, mesti ada orang cakap, dah siap keje sekolah ? dah belajar belum ni ? untuk mengelakkan telinga aku mendengar ayat tersebut, aku tak lah post blog dan jarang online . huhuhuhu~

sebenarnya blog ni bukan aku yang buat, tapi Fatin Aqilla yang tolong edit . terima kasih sangat-sangat sayang =0 . aku suka ! :D korang tak suka ? apa aku kisah . 

okayokay . nak citer bila sekolah sesi pagi 2012 . best ? oke la . tak merayap . jadi baik sikit dari tahun lepas . tahun lepas macam ape . keluar kelas, banyak main-main . sekali turun kelas . amik aku ! padan muka aku ! ==' yang bestnya kann, aku sama kelas ngan Yana, Qilla and Ziqa :) yang tak bestnya, aku dah tak lagi dok sebelah Fatin ): dah tak jalan-jalan ngan dia lagi . tapi bila PJ je main ngan dia . pastu borak-borak pasal itu pasal ini :D cikgu ? oke je . dapat cikgu best-best . sporting plak tuh . buat kerja sekolah,nota sangat pantas tau tahun nie . mana taknya nk PMR weyh ! tak paham ? aku pon tak paham :D

tahun nie ade tamabah 2 rumah sukan . purple and orange . dan semua budak SMKTD kena tukar rumah sukan --' aku rumah HIJAU ! ==' Ziqa, Yana ngan Qilla KUNING ! WTF !!! sabar je la aku nie . tak de kawan nak g latihan rumah sukan . kesian betol aku --' takpe takpe .

kengkadang bila aku stay sekolah sampai petang . jumpe lah budak petang . sesi petang lain dari tahun lepas . tapi ! asal aku stay je, mesti lalu sebelah abang jong ! --' asyik-asyik nampak dia --' aku wat tak kenal je . hahaha~ jahat kan aku ? jahat ke ? dia lagi jahat dari aku tau ! aku rindu kawan-kawan ngan cikgu sesi petang :)

itu je kot . keje sekolah tengah tunggu aku . aku dating dulu ngan homework aku . assalamualaikum ;)


Terima kasih kerana sudi baca post ini :)

No comments: