Tuesday 1 November 2011

EXAM OVER ^_^





Tepat 6.45 petang, dan sebaik sahaja ku melangkah keluar dari kelas,
peperiksaan akhir tahun 2011 Tingkatan 2 telah pun tamat .
Rasa sungguh gembira tak terkata .
 Tetapi tahun depan ada lagi . PMR !

 Nak tahu tak ? Kat sekolah Mai kena buat denda sebab ape ntah .
Denda dia cakap kat Is, Sole-sole, AA dengan Ude yang diorang nie comel .
 Dan orang berkenaan dengan mereka harus ada ketika Mai cakap yang "kau nie comel" .
Masa Mai nak cakap kat Ude, aku plak kat belakang tak dapat la aku dengar .
 Suruh Mai cakap lagi sekali . Akhirnya, aku dengar dan aku puas hati .
Ude buat muke pelik . hahaha~

 Then, bersalaman dengan bini-bini kesayangan aku :D
 Pas tu g kat pintu belakang 2 RK 2, ape lagi ucapkan terima kasih la kat Mai pas uh salam .
Bila aku pusing nak turun, terdengar sura seorang lelaki memanggil nama aku .
 Sapa lagi kalau bukan Ude kesayangan aku :D
 Dia hulurkan tangan konon nak salam ngan aku .
 Aku pon hulurkan tangan pas uh ketawa :DD

Aku pon turun masuk ke kelas nak jawab periksa Seni Visual 2 :)

Rasanya tak banyak certia pasal habis exam . heheehe~  sorry

Terima kasih kerana sudi baca post ini :)

No comments: