Thursday 8 September 2011

I MISS YOU !

One new message received...

'Rai, kte ta dpt balek joho... kte accident kt t'ganu...' Macam tu la mesej yang aku dapat dari FATIN NAJIHAH (:
OMG ! OMG ! Tanjat mak jemah :D I just wanna say to Fatin Najihah that I WILL MISS YOU <3

Minggu ini, di sekolah tidak seperti hari biasa aku sekolah . Kerana Fatin tiada . Rakan yang duduk di sebelah aku (fatin) (: Tak bole la aku nak merayap ): Tanpa dia tak dapat la aku keluar merayap .
hahaha~

Dan aku akan sentiasa rindu dia yang selalu buat aku ketawa kalau aku stress pasal DIE (: Sekarang nie dia dalam perjalanan nak balik jaybee :)) So, dia akan sampai jaybee esok pagi . Tapi tak tahu la dia datang sekolah tak .

Kalau dia datang, banyak la yang mak jemah nak cerita kat dia . Pasal itu pasal ini :D Tak sabar nak jumpa meah :D Harap-harap dia datang sekolah (:

Esok birthday ude :)) Korang agak ape yang aku nak bagi kat dia ? (: Aku akan bagi something yang sangat istimewa dekat dia ((: T aku akan cite apa yang aku bagi dekat dia .

AFTER TOMORROW, I WILL MISS YOU AND I WILL FORGET YOU FOREVER UDE (:


Terima kasih kerana sudi baca post ini :)

No comments: