Friday, 26 August 2011

last sekolah sebelum raya (:

Tak sabarnya nak cuti ! ^_^ Hari nie last sekolah sebelum raya... Nak kena packing nak balik kampung [Kelantan] besok... huhu~  Banyak kot baju nak kena sumbat dalam beg dengan kerja sekolah yang melambak --' Tapi tak pe, biasa la tu... Hhhmmm... Dah lama aku tak balik kampung... Dalam 2 tahun kot aku tak balik... Dah lama tak jumpa saudara mara... Rindu la jugak dengan dia orang (:

Tapi kelemahan aku tak pandai cakap KELANTAN --' Aku rasa janggal bila cakap Kelantan, tak tahu kenapa == hahaha~ Tapi kat sekolah DE ' QRYZS sedang belajar cakap bahasa lain (kelantan, perak, negeri sembilan, kedah, pulau pinang, terengganu, sabah dan sebagainya) :D Lawak siot... Dalam DE' QRYZS, aku yang boleh cakap KELANTAN sikit-sikit :D OPPA, suka sangat cakap 'goyak' :D Dia orang cakap aku cakap kelantan laju sangat... Tapi kat kelantan, aku cakap johor... :D Malu nak cakap kelantan dengan dia orang takut salah... huhu~

Kat sana nanti aku tak banyak kawan ): Ada jek banyak sepupu, tapi banyak yang dah kahwin, dan banyak yang dah ada anak ! --' Aku nie dah la tak suka budak kecik... Tak tahu la kenapa sebab dia orang nakal kot... Biasa lah kan, budak kecik memang nakal, tapi aku memang tak suka... Sebab susah nak dengar cakap orang... Budak kecik bukannya tahu apa-apa sangat... hmph...

Itu sahaja lah kot... Aku, NUR RAIHANA BINTI ADNAN a.k.a RAI a.k.a ODIE a.k.a ABANGADAM a.k.a CHICHAK SAMBAL a.k.a MAK JEMAH a.k.a CUCU BELAH KANAN 1, ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI . MAAF ZAHIR & BATIN ((: Assalamualaikum kawan :)

Terima kasih kerana sudi baca post ini :)

4 comments:

A'am said...

hey , selamat hari raya .
maaf zahir dan batin (:

raihana LY ! :D said...

selamat hari raya juga (:

yusuflaili said...

Salam;
selamat hariraya aku dari segmen sama tambah follower sebelum raya petuapuaka...

Alisya said...

selamat hari raya...maaf zahir dan batin~~

nak duit raya boleh?