Saturday 6 August 2011

hari yang MEMBOSANKAN ! --''

Rai ! Rai ! Rai ! Bangun !

Kedengaran suara kakak yang mengejutkan aku dari tidur untuk bangun sahur...

Rai : Ye !

Dengan malasnya aku bangun dari, tidur dan terus ke bilik air untuk memberus gigi... Kemudian, turun untuk sahur... Makanan sahur hari ini ialah nasi putih bersama sambal petai dan daging bakar.. Dan se'mark' teh susu...
:D

Selepas itu, aku terus naik untuk sambung tidur seperti biasa... Tetapi aku tidak boleh tidur kerana kakak dan emak di bawah sedang menonton televisyen (MACAM-MACAM AZNIL) Berdekah-dekah mereka ketawa... Aku pon turun... Sekali dah nak habis --''

Kakak pon masuk ke dalam bilik untuk sambung tidur... Dan aku masih di hadapan kaca televisyen... Mak aku pon menukar saluran tv... ASTRO RIA = 9 September... Mak, jangan tukar ! Adik nak tengok cerita ini...

9 September mengingatkan aku kepada UDE ! Hari lahirnya die 9.9.1997... (: Hari lahirnya sudah hampir tiba... Hhmmm... Apa yang patut aku bagi ea ? Korang tolong bagi idea boleh tak ? ? Nak bagi kasut ? Baju ? Jam ?

Oke~  Berbalik kepada cerita 9 September, aku suka sangat tengok citer tu... Aku tak tahu kenapa... Citer tu start pukul 6 - 8 pagi... Aku pon tengoklah sampai habis...

Lepas tu, lipat kain... Bukak computer... Macam biasa... Online la der... hahaha~ Bukak youtube tengok ELECOLDXHOT and WAKAKA CREW... My favourite crew ! :D

Then, naik atas tidur... Baru je 20 minit, ada orang send message.. Sorry lah kepada orang tersebut... Kol 11  tersedar... Kemudian siap-siap untuk pergi ke rumah Mai... Yana pon ade ^_^ Kol 1 lebih gerak ! Nak buat baju...

Bosan... G kedai, top up... Online... Tengok blog... Dan bincang... Sungguh bosan ! --''

Kemudian pergi berjumpa dengan kawan lama aku di rumahnya... ^_^ Kami tidak banyak cakap... Diam sahaja... Walhal sudah lama tidak berjumpa :D

Kemudian balik ke rumah Mai... Tak lama tu, balik...

Itu sahaja untuk hari ini... Tata ! Assalamualaikum... :)

Terima kasih kerana sudi baca post ini :)

No comments: