Friday 8 July 2011

DE' QRYZS ! ^_^

2 RK 1 : cikgu, dah rehat !
cikgu    :  dah rehat ? misya ?
misya    : terima kasih cikgu aisah !
2 RK 1 : terima kasih cikgu aisah !


hmmm... macam biasa la, kengkadang aku turun rehat sengsorang, kengkadang nan syasya and fiqa nur...
tapi, aku dah lupe hari tu aku turun sengsorang ke atau nan syasya and fiqa... maklumlah dah lama tak bukak blog... hheheheh~


pastu, tunggu la mai, yana, and qila turun... haziqah tak datang...  beberapa minit kemudian, dyerang pon turun... ape lagi, pergi koperasi la.. macam biasa jalan-jalan... masa jalan-jalan uh, mai ckp nan aku, 'kiterang ade reka nama group baru'... aku pon pelik... asal pulak ? kan kite dah ade nama group X-G ! [tahon lepas]
hhehehe~ qila tak nak, sebab dye ORANG BARU dalam group kite orang... and dyerang dah confirm letak DE' QRYZS ! DE = yana saje letak QRYZS = Q = qila
                                                                         R = rai (me)
                                                                         Y = yana
                                                                         Z = ziqa
                                                                         S = sarah (mai)

dan aku menjadi bendahari DE' QRYZS ! hahaha~ 


and dyerang plan nak buat birthday party untuk DE' QRYZS ! tapi tak tahu bile nak buat...


tu je kot pasal DE' QRYZS... k tata ^_^
Terima kasih kerana sudi baca post ini :)

No comments: