Wednesday 29 June 2011

DRAMA TIME ! yeah ! :D

masa pertama masa BI... masa naek uh, da nampak cikgu fadhli bawak props ! topi, apron, rantai, and props for a king ! hahah~ sek baek cikgu suruh group 3 wat demo dulu ! walaweyh ! memang GEMPAK la dher ! lepas uh, group 1 ! fiqa nur as rumpelstiltskin, syasya as lisa, me as mother, anusha as a narrator, ashraf as father, and syed as a king ! hahaha~ ape lagi, aku hayon je ! hehehe~ ade satu scene nie, aku kene pegang lengan king, tapi aku tarik je la baju king yg prop uh, skali tercabot da baju uh... satu kelas ketawa termasok lha aku ! GEDEGANG ! :DD pas uh, watak acap [father] , bedekak gile ! cakap macam tak ade perasaan seyh ! hahaha~

oke lha tu je kot... aku malas lha nak citer group laen.. malas nak taip... hehehe~ sorry ye ! k tatatititutu ! ^_^
Terima kasih kerana sudi baca post ini :)

No comments: