Saturday 25 June 2011

sport check time !

ngah merayap nan fatin... ttbe ade pengumuman 'assalamualaikum dan slmt ptg kpd semua guru dan pelajar SMK Taman Daya sesi ptg... hari ini pembangunan insan dibatalkan... semua pelajar dikehendaki berada di dataran DAYA  pada pukul 6.10 ptg... harap maklum'.... wee~


naik kelas, tgk2 cikgu Fadhli da ade dlm kelas daa... kne wt drama.. adoyai ! aku x thu sme adee nk pegang watak mother atau Rumpelstiltskin... haiyyo ! da la group first !tgk jam da pkol 5.33 ! alhamdulillah ! da nk solat ! ade harapan x yah wat drama semalam ! wee~ =P


aku solat nan fatin nan nadhirah jea... ziqa, yana, qila lmbat agy turun... ble hbis smayang, bru nmpk mke dye rang... ziqa da wt, and cikgu fadhli pling ske group ziqa ! wah ! bestnye ! ^_^ ziqa pgang watak MOTHER ! Then, naik atas nak amik beg.. geng hamse da wat, cikgu suke ! (:


ble aku turun, aku lgsong ta nmpk geng aku ! aku plak mcm org bodo cri dye rang.. skali tgk2 ade kt surau daa ! ttbe cikgu farid kte ade sport check ! ape lgy, aku pon tros check beg aku takot ade bawak barang larangan... tgk2 xde ! amin ! hrp x de kne rampas ! wee~ yana nan ziqa bwak key chain... syasya ckp nan yana, keychain tu ltak nwah buku... pastu ziqa pnye beg, ali yg check... ziqa ckp yg keychain tu kau jgn rmps ekh, lw kw rampas aku wt sesuatu kt kau ! hahaha~ ziqa pon lpas... ali ckp kt cikgu, bdak nie baik... hahaha~ fiqa nur plak, novel dye kene rmpas !


pastu kne pgy padang ! pergh ! sptotnye yg lpas uh tros la balek ! nie nak kene g padang lak... pastu yg kene tahan dok dataran DAYA ! pelik btol ! tpi oke la gak sbb dye tak check kt badan... lw pagi siap check kt kasut lagi...pastu balik ! hahaha~
Terima kasih kerana sudi baca post ini :)

No comments: