Sunday 17 April 2011

bowling with Mai and Yana !!! LOVE IT !

Semalam hari yang best bagi aku, Mai and Yana ! <3  mula-mula yana plan nak ajak mr.KH and H datang... okey ! aku and Mai KURANG SUKA... Aku ingat mak aku tak ikut sekali... Sekali dia kut laa~
haha~ Yana dah plan tak nak buka tudung.. Tapi kena pakai jugak daa... hahaha~ Time nak pergi DAIMAN hujan ! Hujan yang turun bagaikan mutiara... :D


Sewaktu masuk je,, kite orang mencari kelibat mr.KH and H... Tapi batang hidung pon tak nampak.. haha~
Ape lagi telinga Yana berasap ! hahaha~ Dalam hati aku berkata ALHAMDULILLAH (: ... hehe
Kite rang ape lagi...BOWLING ! 3 game ! tapi ikut masa ! benci tau ! aha~ Mak pulak terpaksa balik nak gi kenduri... Kite orang ape lagi ! enjoy ! ;p Sekali mase habis... ): Kita orang pegi la keluar... G Marrybrown... :) Yana belanje segalanye... to Yana : aku sayang kau !  <3


After that , patah balik p DAIMAN.. bila sampai kat tempat kasut,, nampak Hamkar and the geng... pergh !
Sakit hati aku... Dia orang main lane 10.. aku Mai Yana p naik tangga tempat tengok orang main bowling... Pas tu Yana ajak main lagi... Dia belanja ! pergh ! Aku mula-mula tak nak... Tapi oleh sebab dia kawan baik aku ,, aku pon main je laa... lane 11 lak ue ! haha~ sebelah Hamkar and the geng... lol... Mai tersipu-sipu main bowling... hahaha~


Main 2 game... Pas habis ,, p la urut.. Aku and Yana menggunakan khidmat OGAWA... huhuhu~ sedap gila ! tapi tengah sedap2 diurut,, tiba-tiba mak tefon ! alamak ai ! dah tunggu luar pulak tuu ! tak pe... Suruh la tunggu 3 minit.. Sekai mak Mai nampak mak aku nak masuk DAIMAN daa... Ape lagi,, tutup la muka... hahahA~ Mak ape lagi.. suruh cepat-cepat.. hahahA~ nak tahu tak sape yg menang 5 game ? haha~
Aku 4 game je menang.. Mai 1 game menang... So,, keseluruhannya,, RAI MENANG ! hahaha~ bukannya nak bangga.. tak banyak strike pon... yang banyak ,, MAI and YANA.. Hhaha~  thats all... tata.. (:
Terima kasih kerana sudi baca post ini :)

No comments: