Friday 3 February 2012

rahsia

assalamualaikum :)

sihat ? kalau tak sihat pergi makan ubat dan jangan online :D hari ni nak cakap pasal rahsia . korang pandai simpan rahsia tak ? ke korang bila dengar orang cerita tak baik pasal seseorang, terus sebar cerita sampai satu sekolah tahu ? hahaha~

kalau korang ada rahsia mesti korang bagitahu kawan korang kan ? lepastu cakap jangan bagitahu sapesape tau . dah tahu tak nak orang tahu, pergi cerita jugak rahsia korang kat orang lain . ape pon tak boleh . tak paham ? baca balik . hahahah~

kalau korang ada rahsia, korang selalu cerita kat sape ? kat mak ayah ? kat kawan ? kat adik beradik ? sepupu ? kalau aku, jarang bagitahu sesape . hanya aku dan Dia saje yang tahu . bagi aku, kalau aku ada masalah, aku tak suke cerita kat orang . aku tak tahu kenapa . mungkin kalau aku bagitahu seseorang, nanti rahsia aku terus jadi cerita bualan orang ramai . atau sebab aku tanak orang sedih atau suke kot bila aku ada masalah . pelik kan ? hahahaha~ itulah aku, suka merahsia .

bila ada kawan aku bergaduh, aku selalu jadi orang tengah . ingat best ke ? bila si A cakap itu ini pasal si B, aku dengar dengan teliti dengan muka takde perasaan :D si A cakap jangan bagitahu kat si B . bila pergi kat si B, dia tanya 'si A ada bagitahu kau apa-apa ? dia cakap apa kat kau ?' dalam situasi nie, patut ke bagitahu si B apa yang si A bagitahu aku ? yang selalu jadi mangsa aku --'tersepit di antara dua . poyo ayat aku . hahaha~ nie sebenarnya dah lari tajuk kan ? haha~ aku tak tahu nak taip apa . tu yang aku main taip je . hehehe~

kalau korang ada rahsia atau masalah nak diluahkan tapi takde tempat unutk mengadu, boleh bagitahu aku . insya allah aku tak cerita kat orang lain . hahahaha~ gurau je ;)

caw dulu, nak tngok youtube AJL sungai lui . hahaha~ 

oh ye ! selamat bercuti selama empat hari kawan-kawan .

assalamualaikum :)  

Terima kasih kerana sudi baca post ini :)

No comments: