Saturday 18 February 2012

2 hari tak belajar :)

assalamualaikum :)

semalam dengan semalam punya semalam kan, kita tak belajar sebab pergi easymaths kat SMK Dato' Penggawa Timur ngan muzium layang-layang kat Pasir Gudang =p best ? tak best sangat pon :(

16.02.2012
sampai je SMKDPT, muka aku tak boleh belah, sebab sekolah tu besar dari sekolah aku :DD masuk je dewan, dah penuh . semua pkai baju KRK/KKD . warna kuning . hahaha~ kitorang dok belakang tau ==' pastu ada la ucapan, kena nyanyi lagu, ada persembahan . yang lain aku tak ingat . pastu dah pukul 10.45 ada rehat . aku tengah lapar masa tuh, tiba-tiba ternampak amir shakirin dekat tempat kawan lelaki aku yang lain duduk . cis ! bedebah kau ! cakap dengan aku tak datang ! haha~ tapi aku tahu yang kau mseti datang punya . yang kelakarnya, aku tengok rambut dia dulu . hahaha~ bedekak siot ! lepas tu, cikgu rohaida panggil budak perempuan suruh duduk depan . baru gempak !

lepas tu penceramah tu datang . penceramah tu asyik kutuk perempuan je . pastu Fatin je asyik kena . hahahah~lawak betol ! pastu ada rehat makan tengah hari . kantin dia jauh . dah sampai kantin, tempat duduk plak tak de -,- pusing-pusing kat kantin tuh, nmpk satu meja kosong . aku ngan yana letak makanan atas meja tuh . cari singki nak basuh tangan . tengah on the way nak pergi, nampak lagi amir shakirin tengah minum air, dia pusing je terus nampak aku ngan yana . aku ngan yana cepat-cepat blah :D dah basuh tangan, cepat-cepat makan . pastu g dewan balik . tapi kitorang jalan kat luar dewan dulu sebab panas . hehehe~ pastu start balik easymaths , tapi aku rasa macam hardmaths ada lah --' time tu aku dah pening kat dalam dewan . 

tapi best jugak ada photographer banyak kali amik gambar budak yang duduk depan . bangga jugak . tak lama tuh, yana suruh sorang akak photographer nie, belikan otak-otak . hahaha~ sempat lagi :D beberapa minit lepas tu, kakak tu bawa otak-otak yang dipesan . pergh ! bau dia ! menyelerakan ! hahaha~

dah pukul 4 petang ada lagi rehat . keluar lagi . aku rasa aku takde beli apa-apa pon . sebab bagi aku takde benda yang menarik pon . haha~ aku teman white whale g beli makanan , sampai kat satu tempat white whale nak beli makanan, aku nampak hazim, luqman ngan sapa ntah . yang penting, aku nampak lagi amir shakirin --' apa pon tak boleh . aku wat tak nampak je . pastu masuk dewan balik . aku dah ngantuk masa tuh . masa yang dinantikan telah tiba . di mana jam telah menunjukkan tepat 5.30 petang . semua pelajar boleh balik . kitorang cepat-cepat keluar . cikgu erwina marah sebab tak beratur . naik bas bising kot . huru-hara . daus cakap ni bukan bas kita . tapi daus naik jugak --' yang lawaknya, yusof boleh tertinggal ! hahaha~

sampai rumah . aku rehat sekejap . tak lama tuh, amir shakirin mesej . dia cakap best g easymaths ? aku cakap tak . dia cakap, nasib baik aku tak pergi . hohohotak awak tak pergi ! banyak kali nampak cakap tak pergi ! sengal betul :DD

17.02.2012

fuhh ! pergi muzium plak kali nih . nak buat kerja khusus sejarah . aku naik bas muka takde perasaan sebab aku tahu mesti tak syok . aku pon tak tahu apa yang aku dapat bila g situ --' amik gambar yang berkaitan layang-layang banyak tak jelas -,- sekejap je pergi . sampai muzium kol 9, balik pukul 11 . hurm sampai sekolah, cikgu asyikin suruh duduk kat kantin dulu . dia cakap dia nak kelas 3 RK 1 ngan kelas 3 RK 2 buat kerja khusus elemen 1 . hari isnin ni dia nak tengok . dalam hati aku cakap, pergh ! nak hari isnin ! best betol ! ==' sekarang nih aku tak tahu nak buat apa . hurm baik aku pergi cari bahan nak buat kerja khusus dulu . kepada kawan-kawan yang lain, boleh tak nak copy gambar . hehehe~ terdesak nih =,= 

assalamaualaikum :)    

Terima kasih kerana sudi baca post ini :)

No comments: