Wednesday 30 March 2011

having fun with mai, im, anusha, hani, ain, syamim, syuhada-syasya, syuhada and hamkar

sewaktu berada di dalam 2 rk 1 ,, penuh dengan gelak dan tawa kerana dengan adanya cikgu fadhli... :D tiba-tiba ada seorang perempuan yang comel memberi salam >assalamualaikum< 'cikgu,, cikgu muna nak jumpa semua librarian... sampai balik,, bawak beg...dalam hati 'alamak,, writing lom siap lagi !' hhmmm.... mesti cikgu marah... ketika sedang berkemas,, mai n hani telah tunggu aku, im, anusha...


sewaktu masuk di dalam library ,, kite rang terus melangkahkan kaki ke dalam bilik cikgu muna... dye suruh kiterang kemas satu library... pergh ! dy suruh kosongkan semua rak dengan letakkan semua buku di atas meja library... perghh ! satu rak pon amik mase 1 jam... kena lap lgi... susun buku ikut bahasa lagi... dah tu,, ikut ketinggian buku... sabor je laa (: nak wat caner,, itulah tugas seorang PENGAWS PUSAT SUMBER.. :)


kemudian hamkar, ain, syamim, syuhada n syuhada-syasya mauk.. die rang kemas rak lain... saat itulah kite rang borak-borak... da lame ue take 10...lol ngan mai kat rak buku EKSPLODIA jadi macam orang hisap syabu... hahaha~ coz banyak sangat habukkk. aku da penat kemas buku.. apelagi lepak meyh dalm library,, sib baik bukak air con... law tak macam cacong kepanasan... heheehe~ cikgu muna panggil beberapa orang librarian utk tolongdie... aku ikut mai tolong gunting tulisan... syuhada pon datang... lepas tu makan ramai kat tempat duduk kerusi librarian.... best gila borak-borak... heboh satu library.. syuhada lak baca buku
 _ _ _ _ _... pasal laki... pergh ! syok gile ! pas tu da lama ue baru kiterang perasan jam da nak pukul 6.45... OMG !!! sekejapnya ! tapi ade masa 10 minit lagi... cikgu panggil aku tuk wat kad pintar... baru wat dua kad,, benda yg macam stapler da wat hal... dulu pon aq penah guna... oergh ! buat hal ! sakit hati aku ! cikgu muna pon marah kat benda ue sebab suka menyusahkan orang lain ! hahaahaha~ pas tu tolong wat keje yang lain... da tu.. mai ngan anusha sibuk nak balik... mai ngan anusha dah melangkahkan kaki keluar dri library... aku pon ape lagi caw cepat-cepat la... takot kena kemas lagi...hahaahahA~ evil kan aku nie ! lol aku turun tangga sekolah bagaikan langkah seribu.. nak cepat punya pasal...sekali da kat tempat laluan kantin (laluan keluar) tengok-tengok ziqa nan lain baru kat situ... aku ingat dye rang smua da ade kat luar sekolah... hahaahA~ banyak lagi aku nak citer... tapi tu je la ! penat aku taip nieh... selamt malam... assalamualaikum kawan (:
Terima kasih kerana sudi baca post ini :)

No comments: